I love you mami ! ♥

Det är då fan alltså! Ursäkta svordommen men varken febern eller huvudvärken har gett sig och jag börjar bli trött på att sova, vila och se repriser av Project Runaway. Kära mamma var här idag och tog hand om mig. Hon handlade, kom med lite smått och gott från IKEA, gav mig tidningar och godis. Världens bästa mamma avslutade sedan sitt besök med att diska upp mitt berg av disk, sätta fina tulpaner i vatten ooch klappa mig på huvudet. Precis vad en ynklig, febrig, jättesjuk 24 årig dotter behöver. Tack mami, I love you! ♥
Världens bästa mormor och mamma

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja man behöver bli ompysslad när man är sjuk, även om man är 24 år ;)

Hoppas du kryar på dig snabbt, så vi kan synas till helgen :)

puss o kram

2012-02-23 @ 08:21:50
URL: http://tveter.blogg.se/
Postat av: Fanny laget

Låter gött de, bra hon tar hand om dig :) hoppas du är frisk snart! Massa kramar

2012-02-24 @ 11:10:07

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback