Sjukstuga..

Ja äntligen börjar jag känna att jag är på väg att bli av med mageländet, men självklart har jag fått huvudvärk och fasar för att dra på mig en härlig förkylning istället. Samuel kom äntligen till mig idag, men oj vad han är hängig lilla plutten. Nästan 40 graders feber, snorig och hostig. Vi har mest legat på soffan och myst hela dagen, och jag har fått petat i honom lite glass, fruktsallad och pannkakor. Svårt att få honom att dricka bara :( Någon som har något tips kanske?
När klockan var 17.30 gick ögonen i kors på honom, och ja, sömn är bästa medicinen säger dom ju så efter en dusch la jag honom i sängen. Innan jag hann komma tillbaka med vällingen sov han det lilla livet..
Trots att feber och hostan härjar så har det varit en bra dag. Jag fick äntligen hem min fina Samuel, sjuk men gosig, och jag fick en fin väldoftande överraskning av min älskling..

Kommentarer

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback