Måndag...och sjuk

Kan man ha magsjuka utan att må illa? Jag har fått det i så fall. Efter 5 dagar med ont i magen är min dom nu att leva på Proviva, CellaVie och avslagen coca-cola. Det värsta är att både Provivan och coca-colan är slut, jag är jättehungrig men får inte behålla något och jag måste börja överväga att ta mig ned till stan för att införskaffa ny Proviva och coca-cola. det ser ut som det är förbaskat kallt ute och avslagen coca-cola är superäckligt, men ska vara bra för en worried mage har jag hört.
Älskling har passat upp på mig i helgen men han var ju tvungen att åka i går :(  Han var snäll och köpte en vattenmelon till mig som jag var såå sugen på. När han kom hem med den visade det sig att den var rutten. Jaja tanken var god älskling, men man ska aldrig ta den sista som är kvar av något, det är oftast något fel på dom tror jag...men jag är inte säker..
Det värsta är att jag tvingas vara borta från jobbet och att jag ofrivilligt matchar in min magsjuka(eller vad det nu är) med den veckan Samuel ska vara hos mig. Toppen...NOT!
Tack till min snälla pappa som alltid ställer upp i vått och torrt. Oavsett om det är trasiga cyklar som ska lagas, tavlor som ska hängas upp eller barnbarn som ska hämtas så fixar du biffen. Guld!
Lånade bilder från Google och www.vnp.se

Kommentarer

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback