Vitt trähjätra

Söndag kväll, i morgon är det jobb. Yes! Har varit hemma nästan 2 veckor. Först sjuk själv, sen sjuk liten pojke och sen sjuk själv igen. Jag spyr om jag blir mer sjuk nu. Jag längtar efter mina vänner, jag längtar efter min lilla Samuel och jag längtar som 17 efter jobbet. Hade feber i ca 8 dagar. Helt galet! Nu är det ny vecka och nya tag. Jag hoppas att våren är här på riktigt, jag vet att det bara är februari fortfarande, men vilka underbara dagar vi har fått. Idag satt jag och älskling på bryggan och drack kaffe och solade oss. Helt underbart då jag knappt varit utanför dörren på 1 vecka och i princip ser ut som... ja som man gör efter ett par veckors influensa, typ som ett lik.
Jaja anyway, jag fyndade 3 st krukrosor eller vad det heter för bara 16:90 st! Helt fantastiskt. Inte lika fantastiskt skick på dom kanske, men dom kommer sig nog :) Jag känner att jag får ta ett rum i taget här, jag kommer mig inte riktigt i ordning som jag vill. I köket ska jag skaffa en hissgardin och så vill jag ha något som hänger i fönstret. I huset mitt emot bor det en person som har jäkligt bra smak på sin inredning. Genom fönstret kan jag skymta finfin tallrikshylla och i fönstret hänger det ett jättefint vitt hjärta. Trä möjligtvis? ett sånt ska jag ha, men jag kan tamejtusan inte hitta ett liknande på någon endaste webbshop! Rysligt irriterande. Jag funderar seriöst på att knacka på och fråga var dom har köpt det någonstans, eller nej förresten jag hoppar nog över det alternativet. Jag ska gå till The och Krussiduller och se vad dom har.
Ber om ursäkt för den otroligt dåliga bilden men här är mina rosor :)

Kommentarer
Postat av: Karen

Min älskade Eva, så tråkigt med dessa baciller, saknar dig MASSOR!!!! Hoppas du blir helt kry nu så vi kan ses.



Love u!

PUSS <3 <3 <3

2012-02-27 @ 20:55:20
URL: http://karensita.blogg.se/

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback