Jag skulle vilja ha..

Den här fina Doktorsväskan till Samuel, helt i trä från www.ahlens.se
Dalahäst rosa hiss
Den här superfina hissgardinen till mig själv, men vart tusan skulle jag ha den någonstans? Köket kanske? Hade jag haft en dotter hade jag inte tvekat en sekund att ha den i barnrummet. Den fanns faktiskt i blå-gult också men det tyget var inte alls lika fint tyckte jag. Från www.rosahuset.com
Ja också finns det såklart mycket mer jag vill ha men jag har det ju väldigt bra ändå :)
Godnatt på er.. Jag är så trött så det blir allt sängen nu..

Kommentarer
Postat av: Karen

så söta saker, kan du inte ha den gardinen i sovrummet?? =P

2012-01-10 @ 22:18:59
URL: http://karensita.blogg.se/

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback