Jag vann!

bild på Charlotta Flinkenberg

Grattis, Eva Wikander!

Det finns en gravid tjej i Sunne som just nu trippar omkring i ett par skyhöga rosa Manolo Blahnik-stilettklackar. Och det är Eva Wikander som vann den utomordentligt lyxiga goodiebagen i CHIC nr 2. Grattis! Eva svarade rätt på frågan “Hur många par Manolo Blahniks äger Sarah Jessica Parker?” (Rätt svar är över 100 par) och henne motivering till varför just hon skulle vinna goodiebagen löd:

På tjocken, inte klar i knoppen

varför tycks inget pryda denna vackra kroppen

Kicka mitt ochica humör upp en bit vägen

Skicka grymma goodiebagen

Eva vann alltså allt du ser på bilden, förutom de rosa Manolosen en Botkierväska, silverarmband från Thomas Sabo, Fendi-solglasögon, mobiltelefon från Sony Ericsson, digitalkamera från Panasonic och Stella McCartney-parfym. Totalt värde 21704 kr!

Misströsta inte – vi lottar ut en ny, lyxig goodiebag med designerdarlings i VARJE nr av CHIC. Det är vi ensamma om i Sverige! Så fortsätt att tävla…

Kom att tänka på detta häromdagen. Jag vann en tävling i tidningen CHIC. Hur ofta händer det att man vinner någonting egentligen? Det här var ju jätte längesedan nu, men jädrar vilken härlig vinst det var asså! :)

Kommentarer
Postat av: Karen

Ja det kommer jag ihåg, lyckos,, jag har ALDRIG tur i sånt, =P

2012-01-18 @ 21:15:18
URL: http://karensita.blogg.se/
Postat av: Riccie

Vann nyligen en spa weekend på varbergs kurort för 2. Totallt värde nästan 10000! De e de mesta ja vunnit ^^,

Tänk så glad man blir!! =D

2012-01-18 @ 21:31:01
Postat av: Malin

Oj vad roligt! :) Det visste inte jag att du har gjort. Bra rim, så förstår att du vann :)

2012-01-19 @ 09:51:28
URL: http://tveter.blogg.se/
Postat av: karin

Är du gravid!? Oj det visste jag inte grattis till nykomlingen! Och bor du i sunne! Vilk en tur du har som redan får en liten till efter samuel :-)

2012-01-20 @ 00:28:13
Postat av: Eva

Grattis Riccie, det var väl inte så illa det heller :) Tack Malin :) Nej nej nej Karin jag är långt ifrån både sunne och gravid, detta var när jag väntade Samuel och bodde i sunne :) Alltså Ingen bebis på gång :P Karen Nej det är inte ofta man vinner något alls så det var skj:)

2012-01-21 @ 08:35:47
URL: http://chawa.webblogg.se/
Postat av: mamma Kristina

Hej vännen, så fint du gör din blogg. Riktigt

bra. Kram

2012-01-22 @ 19:14:26

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback