Nytt år, Nya möjligheter!

2012 ska bli ett jäkla bra år! Jag har bestämt att det ska verkligen bli bra och jag ska göra det bästa av alla svåra situationer. Jag tänker främst på alla diskussioner jag har med Samuel nu i hans 3-års trots. Jag ska inte ge med mig! Hur jobbigt den än blir och hur mycket han än gnäller, skriker och har sig så är det slut med att han alltid får sin vilja igenom och det är slut med det ständiga snuttandet på nappen som har blivit en riktigt dålig vana. Napp när det är sovdags, inte annars, punkt slut.
Jag försöker se hans trotsålder som en del i hans utveckling.
Så det är nog mitt största nyårslöfte, och det ska hållas! Utöver det så ligger det gamla vanliga löftet att börja träna ganska långt upp på listan, nån gång måste det bli rutin på det och i år är det dags :) Ja just det jag har ett litet löfte till, att blogga oftare, och det ska väl inte vara så förbaskat svårt att uppfylla!
*
Tack till mina kära vänner och fantastiska pojkvän för en trevlig Nyårsafton! Jag försökte på bästa sätt hålla humöret uppe, men ibland blir minis sura miner och matvägran lite för mycket, och tidiga mornar och sena kvällar gjorde mig lite off.

Samuel är en kille med klass och avnjuter här Nyårshummern :)
)
Anders och Christian styrde upp en älgstek som var såå god!
I Julklapp av mormor och morfar fick Samuel en tågbana. Vilken lycka! Lillkillen vill inte göra annat än att greja med sin fina tågbana. Idag hämtade jag lite tidigare på dagis så vi lekte massor :)
Glad pojk!
Vi har skaffat katt för er som har missat det. Sessan heter hon.. eller Nisse Pisse som Samuel kallar henne :)


Jag vill asluta kvällen inlägg med några otroligt fina bilder kära bror har tagit under sitt Nyårsfirande. Så här duktig på att fota vill jag också vara!



*




God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Karen

Tack själv älskade vän! Var jättetrevligt!

Låter som BRA nyårslöften.

Vi finns här som stöd, behöver du prata så vet du vart vi finns, viktigt o få prata ut ;)



PUSS!! <3

2012-01-02 @ 21:32:17
URL: http://karensita.blogg.se/
Postat av: fanny lager

du är en duktig mamma såklart kommer du fixa de :) å tack själv för en mysig nyår <3

lycka nu till med alla löften...

<3<3<3

2012-01-02 @ 22:57:22

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback