Well thank you L`oreal!
Hiss till L`oreal och dess kundservice och diss till Lindex!
Jag köpte en foundation på Lindex för ett litet tag sen (Alltså inte typ ett halvår, snarare ett par veckor) det var en sån typ som har en borste som sitter på hela mackapären och man använder alltså ingen lös makeup svamp eller så. Häromdagen gick borsten av och ramlade bara av så fort jag försökte sätta dit den igen. Jag hade inget kvitto, men eftersom jag hade köpt den på Lindex, och handlar där superofta tänkte jag att jag gör ett försök. Men ikke! jag kunde absolut inte få några pengar tillbaka, eller någon ny foundation. Inte ens någon slags kompensation. Dåligt tycker jag . Jag förstår fullt ut att kvitto oftast krävs för kosmetika, men jag tycker personalen på Lindex kunde skött det något snyggare faktiskt. "Du får skriva till L`oreal " var det enda Lindex kunde säga.
Och det gjorde jag. Jag har banne mig ingen lust att pröja nästan 200 spänn för något som går sönder efter ett par veckor.
Jag skickade ett mail till L`oreals kundservice igår kl 21:45 och fick svar i morse 07:30. Nedan finns svaret från L`oreal.
***
***
Hej Eva,
Tak for din mail. Jeg håber, det er ok, at jeg svarer dig på dansk.
Vi beklager, den oplevelse du beskriver du har haft med produktet, og vil naturligvis meget gerne hjælpe dig.
Vi vil bede dig oplyse os hvilken nuance produktet har, hvorefter vi sender dig en ny foundation, som vi håber du bliver glad for.
Vi vil også bede dig oplyse, til hvilken adresse vi skal sende produktet.
Vi ser frem mod at høre fra dig, og ønsker dig en rigtig god dag !
Med venlig hilsen / Best regards,
Charlotte Stahl
Consumer advisor
E-mail:[email protected]
Telefon:
Danmark: 80200607
Sverige: 08 5989 6930
Norge: 815 59 299
Tack L`oreal för superbra service!
Nu kanske ni tycker att det var lite fjantigt att dra det så långt men jag ville verkligen inte ge mig på det här, och hade jag pratat med en kund som inte var nöjd för att dom fått en produkt som var trasig hade jag gjort allt i min makt för att kompensera upp det. Så det så!
;-)
Kommentarer
Postat av: fanny lager
tycker du gjorde helt rätt. man ska inte ge sig med sånt där :) å de var bra gjort av loreal å fixa de :)
Trackback