Julmys!

Jisses så fort det gick. Vart tog oktober, november och december vägen? Det är snart julafton och här sitter jag halvfärdig med allt som ska göras. Tur att älskling kom i helgen så vi kunde åka och köpa gran i alla fall.
Lite julmys har jag väl ändå fått här hemma :)
Min gran är jag Inte nöjd med, den blir inte bra helt enkelt..
Ja lite så här kan det se ut hemma hos mig vid jul. Jag ska se om jag kan få till lite fler bilder någon dag snart :)
Kolla vilken fin klocka jag fick av min fina kille, tack babe.. älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: fanny lager

ser himla mysigt å fint ut <3

2011-12-20 @ 20:22:31
Postat av: Malin

Tycker din gran är jättemysig ;) Snäller pojkvän har du också :)

2011-12-21 @ 11:15:09
URL: http://tveter.blogg.se/

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback