Summa sommaren

Så var semestern över och det är dags att återgå till vardagen och det verkliga livet. Sommaren har varit kanon och jag tänkte summera den litegrann i bilder.
 
 
 
Det var dags för min kollega och hennes man att säga ja till varandra. Vigseln var otroligt vacker och likaså var brudparet.
 
 
 
 
På Universeums Dinosaurieutställning. Samuel tittade storögt på mig och sa: "Mamma, dom är inte utdöda!"
 
 
 
 
 
 
 
Vi var ute med båten. Samuel fick en liten Blixten båt av Dennis...
 
 
 
 
 
..och fick vara med och köra en lite större båt hem.
 
 
 
 
Vi åkte till Kreta jag och Dennis.
 
 
 
♥ Bejbi friade till mig på stranden i solnedgången. Kan det bli mer romantiskt? ♥
 
 
 
Jag och pappsen cyklade Grenserittet och kände oss nöjda med att trampat 83 km på 3:45 men Samuel tyckte vi var alldeles för smutsiga så någon mål kram från honom fick vi minsann inte.
 
 
 
Vi har haft besök av mina kära släktingar från usa och Samuel blev väldigt förtjust i Meghan.
 
 
 
Dagen avslutades med stans bästa burgare på Göstases!
 
 
 
Älskar dig 
 
Jag är nöjd med semestern. 3 veckor med min stora älskling och 2 härliga lediga veckor med min mini. Det var tufft i morse när det var dags att återgå till rutinerna men Samuel var så duktig när vi skulle göra oss klara för att gå till dagis och jobb. Han har återigen kommit in i en ganska jobbig period och det är inte lätta dagar alltid men han är världens underbaraste lilla kille och jag saknar honom redan. Semester är ljuvligt underbart men jag tycker det var skönt att komma igång med rutiner och jobb igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis igen till er, så himla roligt! :) Hoppas ni hinner komma inom en sväng i helgen så vi kan få se ringen ;) Puss&Kram

2012-08-07 @ 21:41:39
URL: http://tveter.blogg.se
Postat av: karen

Ser helt UNDERBART UT!! Förtjänar du/ni allt!! Hoppas vi ses till helgen!!

PUSSSSSS

2012-08-07 @ 22:41:49

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback