Back to bloggen :)

Haha det var så längesedan jag var här inne så jag kom knappt ihåg lösenordet. det är nog ett tecken på att jag borde ta mig i kragen och kanske hälsa på här lite oftare...
Nu är det vår, eller sommar kanske man kan kalla det, så himla varmt och skönt det har varit denna veckan, underbart! Varje dag efter jag hämtat mini på dagis har vi bara strosat runt utomhus och myst. Tanken på att skynda sig hem för att skynda sig att äta och skynda sig att bada/duscha för att sedan skynda sig att lägga mini och till sist skynda sig att lägga sig själv för att kunna stå upp dagen efter utan alldeles för mycket grus i ögonen, ja den tanken är som bortblåst och vi drar oss så länge vi kan innan vi går hem på eftermiddagarna. Mini har somnat utmattat av sol och lek innan 19:30 varje kväll ändå :)
Tack vädergudarna för solen och värmen och allt vad det för med sig , och tack mamma för att du inte kunde få med dig dom underbara syrenerna hem, dom pryder bordet här och hela lägenheten luktar ljuvligt!
Trevlig kväll på er! Jag lovar att bättra mig  med inlägg framöver:)

Kommentarer

Malin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback